Весняний Стадіон 2017
Змагання для 3 класу: комбіновані завдання з української мови, математики та природознавства.
1 етап - підготовчий: з 18 квітня до 7 травня (21.00) - виконання інтерактивних вправ.
2 етап - контрольний: з 8 травня до 18 травня (16.00) - виконання он-лайн контрольної роботи.
2 етап - контрольний: з 8 травня до 18 травня (16.00) - виконання он-лайн контрольної роботи.
Кожний учасник повинен виконати завдання двох етапів.
У 1 етапі учасник виконує інтерактивні вправи. Їх можна виконувати кілька разів тим самим покращуючи результат. Учасник сам або спільно з вчителем та батьками визначає час виконання та кількість повторних спроб.
У 2 етапі учаснику пропонується виконати он-лайн контрольну роботу. Її можна виконувати тільки у школі на уроці. Час виконання онлайн контрольної роботи визначає вчитель у межах визначених для цього дат (08-18.05.2017 р).
Контрольну роботу можна виконати лише один раз!
У 2 етапі учаснику пропонується виконати он-лайн контрольну роботу. Її можна виконувати тільки у школі на уроці. Час виконання онлайн контрольної роботи визначає вчитель у межах визначених для цього дат (08-18.05.2017 р).
Контрольну роботу можна виконати лише один раз!
Підсумки підводяться за результатами двох етапів.
Підсумки підводяться індивідуально та за резульататми класних команд.
Командою вважається група з не менш ніж 7 учнів одного класу, які взяли участь у змаганнях у двох етапах.
Підсумки підводяться індивідуально та за резульататми класних команд.
Командою вважається група з не менш ніж 7 учнів одного класу, які взяли участь у змаганнях у двох етапах.
Заявку на участь команди відправляти не потрібно.
Програма автоматично вибере 7 кращих результатів із класу (із всіх зареєстрованих учнів у класі, що прийняли участь у «Весняному стадіоні 2017»).
Програма автоматично вибере 7 кращих результатів із класу (із всіх зареєстрованих учнів у класі, що прийняли участь у «Весняному стадіоні 2017»).
Учасники індивідуальних змагань одержать е-дипломи.
ПРАВИЛА:
Кожний участник повинен пройти два етапи.
У 1 етапі необхідно виконати інтерактивні вправи. Їх можна виконувати у школі та вдома кілька разів тим самим покращуючи результат. Учасник сам або спільно з вчителем та батьками визначає час виконання та кількість повторних спроб. Це етап навчання або повторення вивченого.
У 2 етапі необхідно виконати он-лайн контрольну работу тільки у школі на уроці (!). Доступ до контрольної роботи надається учаснику лише 1 раз, технічної можливості виконати контрольну роботу вдруге не існує! Це етап контролю результатів навчання.
Підсумки буде підведено за результатами двох етапів.
Підсумки підводимуться індивідуальними результатами та за результатами команд класів.
Командою вважається група учнів з одного класу, які виконали завдання двох етапів. У команді не може бути менше 7 учасників.
Команди-переможці отримають е-дипломи та призи від Міксіке.
Індивідуальні учасники отримають е-дипломи.
Результати в таблицях вказують не кількість набраних балів, а місце, яке посідає команда або учасник.
Тому дані таблиці постійно змінюються.
Підсумки підводимуться індивідуальними результатами та за результатами команд класів.
Командою вважається група учнів з одного класу, які виконали завдання двох етапів. У команді не може бути менше 7 учасників.
Команди-переможці отримають е-дипломи та призи від Міксіке.
Індивідуальні учасники отримають е-дипломи.
Результати в таблицях вказують не кількість набраних балів, а місце, яке посідає команда або учасник.
Тому дані таблиці постійно змінюються.
Одержані результати відображаються у загальній таблиці лише через 3 хвилини після виконання завдання (саме стільки часу необхідно для оновлення бази даних)
Мета 1 етапу - багаторазове виконання інтерактивної вправи та покращення таким чином місця у загальній таблиці результатів.
Під час виконання інтерактивних вправ враховується правільність відповідей та час, який було витрачено на відповідь.
Учасник за результатами виконаної інтерактивної вправи посідає певне місце, яке публікується у таблиці.
Система автоматично обраховує місце у таблиці за певною формулою. Таким чином дані таблиці постійно змінюються до завершення 1 етапу.
Мета 1 етапу - багаторазове виконання інтерактивної вправи та покращення таким чином місця у загальній таблиці результатів.
Під час виконання інтерактивних вправ враховується правільність відповідей та час, який було витрачено на відповідь.
Учасник за результатами виконаної інтерактивної вправи посідає певне місце, яке публікується у таблиці.
Система автоматично обраховує місце у таблиці за певною формулою. Таким чином дані таблиці постійно змінюються до завершення 1 етапу.
Мета 2 етапу - продемонструвати свої знання та вміння.
Контрольна работа - дозволяє перевірити рівень засвоєння учнями знань та навичок. Тут враховується лише правильність виконання завдання, але тривалість контрольної роботи обмежено - лише 45 хвилин.
Місце у підсумковій таблиці результатів співвідносяться з кількістю набраних балів. Отже, у контрольній роботі треба дати максимальну кількість правильних відповідей. Місце у підсумковій таблиці залежить лише від кількості правильних відповідей.
Місце у підсумковій таблиці результатів співвідносяться з кількістю набраних балів. Отже, у контрольній роботі треба дати максимальну кількість правильних відповідей. Місце у підсумковій таблиці залежить лише від кількості правильних відповідей.
Немає коментарів:
Дописати коментар